خبرگزاری کار ایران

توقیف خودروی زانتیا با ۴۰ کیلو مواد مخدر در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۸۷۲

رئیس پلیس آگاهی گیلان از توقیف خودروی زانتیا با حمل ۴۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: متهم ۳۸ ساله دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ علیرضا حدادی با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی استان حین گشت‌زنی در محور رشت - سنگر و پایش وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا که ارقام پلاک آن دستکاری شده بود، برخورده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تصریح کرد: در این رابطه متهم ۳۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو وی توقیف شد.

این مقام انتظامی در پایان اعتیاد به مواد مخدر را یکی از مهمترین معضلات اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب شده و موجب رکود اجتماعی در زمینه‌های مختلف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز