خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

بانوان وزنه‌بردار برای کسب مدال در هانگژو و سهمیه المپیک تلاش می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۹۰۷

توانمندی بانوان در ورزش حرفه‌ای اثبات شد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: بانوان ایران برای اولین بار به بازی‌های آسیایی راه پیدا کرده‌اند و با تمرینات صورت گرفته به کسب مدال و در ادامه هم کسب سهمیه المپیک امید داریم.

مه سیما بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اعزام سه ورزشکار تیم ملی به بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: ریحانه کریمی در دسته 64، الهه رزاقی در دسته 76 و الهام حسینی در دسته 86 کیلوگرم به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان ادامه داد: تیم ملی پنجم مهر ماه عازم چین می‌شود و مسابقات در روزهای دهم، سیزدهم و چهاردهم مهر برگزار خواهد شد و کشورهای چین، مغولستان و ازبکستان سه حریف جدی دختران ما هستند.

وی با اشاره به اینکه از چهار ماه گذشته به صورت مستمر در اردو بودیم، عنوان کرد: مسابقات کره، هند و بازی‌های جهانی عربستان را که در سطح بالایی بود با موفقیت پشت سر گذاشتیم و برای هانگژو هم امید به کسب مدال داریم.

این مربی ورزشی ادامه داد: فدراسیون به‌صورت ویژه حمایت می‌کند و  با نگاه مثبتی که وجود دارد تبعیضی بین تیم بانوان و آقایان قرار داده نشده است.

بابایی بیان کرد: با اردوهای مستمر،حمایت و پشتیبانی فدراسیون و مدیر تیم ملی امیدواریم در آینده شاهد مدال‌آوری و کسب سهمیه المپیک باشیم.

بانوان توانایی خود در ورزش حرفه‌ای را نشان دادند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان درباره نگاه به این ورزش برای بانوان گفت: پیش از این رشته‌هایی مانند کشتی و وزنه‌برداری مردانه تلقی می‌شد؛ اما بانوان ما نشان داند در عین حال که ظرافت زنانه خود را دارند می‌توانند ورزش حرفه‌ای را هم جدی دنبال کنند.

وی ادامه داد: با موفقیت‌های کسب شده، فعالیت‌های فضای مجازی و انعکاس اخبار در رسانه‌ها در حال حاضر نگاه‌ها به وزنه‌برداری بانوان مثبت‌تر شده و توانمندی بانوان ما درحال دیده شدن است.

انتهای پیام/
طاهره سادات موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز