خبرگزاری کار ایران

برای بازی‌های آسیایی و جهانی تلاش می‌کنیم؛

رستمی: امیدوارم با کادر جدید حاشیه‌ها تمام شود / همه ملی‌پوشان با انگیزه‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۱

خوشبختانه تمام ملی‌پوشان ارتباط خوبی با کادر فنی دارند و با همدلی که در تیم وجود دارد، اطمینان دارم می‌توانیم در مسابقات آینده عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

دارنده مدال برنز المپیک لندن گفت: امیدوارم با حضور کادر فنی جدید حاشیه های وزنه‌برداری تمام شود و دیگر شاهد بروز اختلاف و چند دستگی بین ملی‌پوشان نباشیم.

کیانوش رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن ابراز خرسندی از اعلام کادر فنی جدید تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: خوشحالم سرانجام تکلیف مربیان تیم ملی مشخص شد و آقایان بهمن زارع و مهدی پانزوان که از مربیان باتجربه و کاربلد وزنه برداری هستند، هدایت تیم ملی را برعهده گرفتند و امیدوارم دیگر شاهد حاشیه‌های گذشته در تیم ملی نباشیم و از حالا به بعد با توان برای بازی‌های آسیایی و جهانی تلاش کنیم.

رحمتی تصریح کرد: خوشبختانه تمام ملی‌پوشان ارتباط خوبی با کادر فنی دارند و با همدلی که در تیم وجود دارد، اطمینان دارم می‌توانیم در مسابقات آینده عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی درخصوص وضعیت آمادگی خود در آستانه آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی اظهار داشت: با وجود اینکه مدتی از تمرینات دور بودم ولی با رکوردهایم فاصله زیادی ندارم و با تمرینات مستمر می‌توانم به شرایط ایده‌آل برگردم.

ملی‌پوش دسته ۸۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری با بیان اینکه روحیه تیمی خوبی بین ملی‌پوشان بوجود آمده و همه برای کسب موفقیت وزنه‌برداری مصمم و یکپارچه هستند، اظهار داشت: بهداد سلیمی از مدت‌ها قبل تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می‌کند و دیگران بزرگان تیم هم از روز دهم اسفند تمرینات خود را آغاز خواهند کرد و امیدوارم با یک‌دلی که در بین اعضای تیم وجود دارد بتوانیم افتخارات گذشته وزنه برداری ایران را تکرار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز