خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست سال جاری؛

بیش از دو هزار قزوینی در بخش کشاورزی مشغول به کار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۲۳

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در شش ماه گذشته ۲ هزار و ۱۱۶ اشتغال به صورت مستقیم در بخش‌های مختلف کشاورزی این استان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، مجید رحمانی با اعلام این خبر افزود: بیشترین میزان اشتغال در بخش‌های زراعت، دامپروری دام سبک، پرورش طیور، مکانیزاسیون و باغبانی بوده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سایر اشتغال محقق شده شامل شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب و خاک، حفظ نباتات، زنبورداری، پرورش قارچ خوراکی، پرورش دهنده گاو شیری و سایر خدمات است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته ۴ هزار و ۹۰۱ نفر اشتغال در بخش کشاورزی ثبت شد که شاهد تحقق ۹۸ درصدی برنامه و تعهد اشتغال این دستگاه بودیم و امیدواریم در سال جاری نیز این مهم محقق شود.

وی تصریح کرد: اعطای تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال در بخش کشاورزی استان دارد و همچنین متناسب با شرایط موجود اقدامات لازم در راستای پشتیبانی از تولید در بخش کشاورزی و رفع موانع پیش‌روی آن با هدف ایجاد اشتغال در دستور کار این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز