خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

سلامت و مبارزه با فساد از دغدغه‌ها و مطالبات مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۲۹۵

استاندار قزوین گفت: سلامت از دغدغه‌های مردم است، نباید اینطور باشد که مسئولین ارشد را بعد از چند وقت پشت میله‌های زندان ببینیم، این باعث دلنگرانی مردم بود، مردم باید اقناع شوند که سلامت و مبارزه با فساد در دولت اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اختتامیه هجدهمین جشنواره شهید رجایی عصر امروز با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این مراسم گفت: دولت با یک ایدئولوژی سرکار آمده که مورد حمایت مردم قرار گرفته است، هر چهار سال هم با خواست مردم مسئولینی انتخاب می‌شوند تا کشور را به اهداف مورد نظر نزدیک کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: همه ما به عنوان کارگزاران دولت سیزدهم وظیفه داریم حداکثر تلاش را برای تحقق گفتمان دولت انجام دهیم و شاید علاقه مردم به دولت برآمده از نگاه روبه جلو و متاثر از مقایسه با گذشته باشد و ما هم باید با این نگرش حرکت کنیم.

وی بیان کرد: صداقت در بیان موضوعات به مردم و پیگیری منافع واقعی مردم، از مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد، انتظار من این است مدیران استان در تعامل با مردم صداقت داشته باشند و نباید در بیان حقایق رودربایستی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: باید واقعیت‌ها را به مردم گفت، مسائل و مشکلات را به نفع مردم پیگیری کرده و آن‌ها را اقناع کرد که این موارد به نفع‌ آن‌ها است.

اعلایی با تاکید بر مبارزه با فساد اظهار کرد: قزوین در بعضی از حوزه‌ها پیشینه خوبی ندارد و باید اصلاحات اتفاق بیفتد و مسیرها در مسیر درستی و سلامت قرار گیرد، از این رو از مسئولین درخواست داریم در دولتی که محل اعتماد مردم و تمجید رهبری است شاهد موارد سوء نباشیم.

وی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس نیم‌نگاهی به جنگ تحمیلی دارد، در عین حال باید به آینده هم نگاه داشته باشد؛ ما به حق تاکید داریم و حق همیشه محل مجادله با شر است و باید همیشه از این مفهوم دفاع کنیم.

استاندار قزوین گفت: امروز به اعتبار دفاع و مقاومت مقدس، رئیس جمهور در مراسمی با حضور سران تمام کشورها در تقابل شیطان با حق در قرآن‌سوزی از قرآن دفاع می‌کند؛ در قرآن گفته شده نه ظلم کنید و نه ظلم بپذیرید و این مفهوم قابل سوزاندن نیست و جوامع و انسان‌ها را متحول می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان در یک سال گذشته با تمام تلاش‌ها فتنه پیچیده‌ای را طراحی کردند؛ اما سالگرد آن هم نتوانست کاری انجام دهد؛ امروز باید دید عوامل این فتنه‌ها در کجا قرار دارند، آن‌ها با مشکل مواجه شده‌اند، رسیدن به این نقاط مرهون دفاع مقدس است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: در استان همگرایی و رفاقت بین همه ارکان حکومت وجود دارد، خیلی از توفیقاتی که در استان حاصل می‌شود به خوبی منعکس نمی‌شود اما پیامدهای آن به مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز