خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت مجروحان حادثه تیراندازی نورآباد فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۰۹۷

حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به آخرین وضعیت مجروحان حادثه تیراندازی در نورآباد گفت: سه مجروح حادثه تیراندازی به نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد به بیمارستانی در شیراز منتقل شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی گفت: سه مجروح حادثه تیراندازی به نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد به بیمارستانی در شیراز منتقل شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند که اسامی این سه مجروح پویا خوشنام، عارف قره قانی نیا و اسماعیل محمدی بوده که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

قزل سفلی در ادامه در شرح این حادثه اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور در نورآباد روی داد که طی آن ۲ موتور سیکلت سوار اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، کردند که در جریان این تیراندازی چهار نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا مجروح می‌شوند و یکی از آنها به سبب شدت جراحات وارده به شهادت می‌رسد و سه نفر دیگر نیز مجروح می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان سخنان خود یادآور شد: ضاربان بلافاصله از محل متواری می‌شوند که دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز