خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

دستگیری 4 عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم آباد / هشدار فرمانده انتظامی استان به هنجارشکنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۷۲

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی منجر به مجروحیت ۴ نفر در یکی از محله‌های قدیمی شهر خرم آباد توسط ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "یحیی الهی" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مجروحیت ۴ نفر و فرار متهمان قبل از حضور ماموران در یکی از محله‌های قدیمی شهر خرم آباد، بلافاصله پرونده به صورت ویژه به سازمان اطلاعات انتظامی استان ارجاع و دستورات لازم در  خصوص شناسایی و برخورد قاطع و قانونی با این افراد صادر شد. 

وی افزود: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با اقدام و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی هر 4 متهم و مخفیگاهشان شدند.

 فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ماموران با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات مقتدرانه و ضربتی هر ۴ نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان‌ تعداد ۲ قبضه سلاح کمری بکار رفته در درگیری بهمراه ۳ تیغه خشاب و ۱۵ فشنگ کشف شد.

این‌مقام ارشد انتظامی استان لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس علت و انگیزه درگیری را اختلافات قبلی عنوان کرده اند.

سردار الهی ضمن هشدار به مخلان امنیت و آرامش مردم خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی امنیت و آرامش مردم است و چنانچه افرادی به هر دلیل بخواهند با اقدامات هنجارشکنانه خدشه ای به امنیت مردم وارد کنند، بدانند برخورد ما با این افراد، برخوردی قاطع و قانونی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز