خبرگزاری کار ایران

شب‌های خنک پاییزی به کرمانشاه رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۹۶۷

دمای زیر ۱۰ درجه برای برخی نقاط

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال کاهش دو تا سه درجه‌ای حداقل دمای هوا در نقاط مختلف استان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سعید قاسمی، با اشاره به خنک شدن هوا و خصوصا کاهش دمای شبانه در نقاط مختلف استان، گفت: حداقل دمای هوای شب گذشته در کرمانشاه ۱۳ درجه سانتی‌گراد بود و حمیل نیز با دمای هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان شد.

وی با بیان اینکه حداقل دمای هوا تا سه شب آینده تغییر چندانی نخواهد داشت و بعد از آن خصوصا در اوایل صبح چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ شهریور) دوباره افت خواهد کرد، از احتمال کاهش دو تا سه درجه‌ای حداقل دما در نقاط مختلف استان خبر داد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته حداقل دمای شهر کرمانشاه به حدود ۱۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید، اظهار کرد: در برخی از نقاط سردسیر استان دمای کمتر از ۱۰ درجه سانتی‌گراد را نیز شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از روز پنجشنبه به بعد حداقل دمای شبانه دوباره در نقاط مختلف استان تا حدودی افزایش خواهد یافت.

قاسمی گفت: این حداقل دما برای این موقع از سال طبیعی بوده و نزدیک به نرمال است.

وی از وضعیت دمای روزانه نیز یاد کرد که تا روز سه‌شنبه نوسان چندانی نخواهد داشت، اما از روز چهارشنبه تا شنبه آینده تا حدودی(یک تا دو درجه سانتی‌گراد) افزایش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز