خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان خبرداد؛

دستگیری سارق قطعات خودرو در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۹۵۷

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سارق ۳۰ دستگاه ایسیو (قطعات) خودرو در شهر همدان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: سارق غیر بومی، خودرو‌های قدیمی نظیر پیکان و وانت بار پارک شده در محل‌های تاریک، بدون دوربین و خلوت را شناسایی کرده سپس در کمترین زمان با باز کردن کاپوت ماشین نسبت به سرقت ایسیو اقدام می‌کرد.

وی گفت: پس از تشکیل پرونده در این باره، عوامل دایره سرقت با بررسی محل‌های سرقت و رجوع به پرونده‌های مشابه سال‌های گذشته سارق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سارق، سابقه دار و ۴۰ ساله در بازجویی‌های فنی پلیس به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد که با همکاری او، مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اسدبگی گفت: با توجه به راحت بودن باز کردن ایسیو از روی خودرو، فروش و تبدیل سریع آن به پول در بازار و قیمت بالای آن، این موارد انگیزه افراد برای سرقت این وسیله خودرو را بیشتر می‌کند.

وی از دارندگان وسایل نقلیه خواست برای پیشگیری از هر گونه سرقت با نصب دزدگیر، قفل پدال و مجهز کردن کاپوت به قفل، ضریب ایمنی وسیله نقلیه را افزایش دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: همچنین رانندگان باید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ یا مکان‌های دارای دوربین و محل‌های روشن پارک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز