خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

میدان میوه و تره بار قزوین به جاده بوئین‌زهرا منتقل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۶۸

شهردار قزوین گفت: برای انتقال میدان میوه و تره‌بار زمینی به مساحت 77 هکتار در جاده بوئین‌زهرا در نظر گرفته شده که البته در چند فاز اجرایی می‌شود، فاز اول آن 46 هکتار خواهد بود و 360 غرفه برای آن پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه علنی شورای شهر قزوین شامگاه گذشته با دستور کار پیگیری مطالبات شورا پیرامون سه پروژه شامل احداث میدان میوه و تره بار، احداث دو تقاطع غیرهمسطح و شفاف سازی پروژه تصفیه شیرابه در سایت محمدآباد با حضور شهردار برگزار شد.

مهدی صباغی در این جلسه گفت: جابه‌جایی میدان میوه‌و‌تره‌بار از داخل شهر به خارج از محدوده شهری یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است و برای اجرای این پروژه چند مدل پیشنهاد شده که در شورا بررسی خواهد شد.

شهردار قزوین ادامه داد: روش واگذاری و اجرای طرح باید بررسی و مورد موافقت قرار گیرد، سرمایه‌گذاری مشارکتی و مشترک ازجمله پیشنهادهایی است که برای اجرای این پروژه درنظر گرفته شده است.

این مسئول اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای کامل این طرح 4 هزار و 185 میلیارد تومان است، اعتبار مورد نیاز برای اجرای فاز اول این پروژه 2 هزار میلیارد تومان است که سهم شهرداری می‌تواند 650 میلیارد تومان باشد.

صباغی ادامه داد: البته این پروژه می‌تواند آورده بالایی داشته باشد و در صورتی که شهرداری بتواند سرمایه این پروژه را تامین کند، تمام منافع آن هم برای شهر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: برای اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در نسیم شمال، میدان دفاع مقدس و اقبالیه به قرارگاه خاتم پیشنهاد همکاری داده شده که در حال بررسی است.

شهردار قزوین ادامه داد: درمجموع ساخت 10 پل به قرارگاه خاتم واگذار خواهد شد که البته باید این طرح‌ها بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز