خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

واگذاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قبر رایگان در باغ رضوان ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۴۸۶

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه از واگذاری ۲ هزار و ۵۳۵ قبر رایگان در باغ رضوان ارومیه طی ۳۰ ماه گذشته خبر داد.

حجت‌الاسلام عباسعلی مومن در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از کفن و دفن اموات مددجویان، افراد مجهول الهویه، افراد بی بضاعت و اهدای عضو در باغ رضوان ارومیه خبر داد و گفت: کفن و دفن این اموات به صورت رایگان با هدف خدمات دهی برای قشر کم برخوردار و رفاه حال خانواده‌های آن‌ها، براساس شیوه نامه پیشنهادی مصوب شده شورای اسلامی شهر ارومیه  انجام می‌شود.

وی افزود: از اردیبهشت ماه  سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۲ هزار و ۵۳۵ قبر بصورت رایگان همراه با تمامی خدمات شامل تغسیل، تکفین و تدفین برای افراد واجدشرایط با معرفی نامه‌ از نهاد مربوطه در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و همچنین افراد بی بضاعت جامعه قرارگرفته است.

به گفته این مقام مسئول جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده های معزز این عزیزان تمامی خدمات باغ رضوان ارومیه اعم از تغسیل، تکفن و تدفن  به خانواده شهدا و جانبازان رایگان ارائه می‌شود. 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه در ادامه با بیان این که خدمات دهی تشریفات شرعی برای هنرمندان و مشاهیر شهر نیز در قطعه هنرمندان باغ رضوان بصورت رایگان به این افراد ارائه می‌شود گفت: نویسندگان، شعرا، هنرمندان، مدال آوران‌ورزشی، مداحان، پیرغلامان، قاریان،  خبرنگاران و.....می‌توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان های مربوطه از خدمات رایگان این قطعه بهرمند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز