خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی مسیر سردابه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۷۰۹

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: برای ساماندهی جاده ارتباطی اردبیل به سردابه ۷ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، سید محمد اعتماد اعجازی دربازدید از راه سردابه گفت:  با اختصاص ۷میلیارد تومان اعتبار۵کیلومتر از جاده ارتباطی اردبیل به سردابه از روستای حمل آباد تا خشکه رود ساماندهی می‌شود تا تردد در این مسیر تسهیل شود.

 فرماندار اردبیل بیان کرد: عملیات  اجرایی تعریض این جاده آغاز شده که عرض تعریض ۱۱متر هست، ساماندهی این جاده یکی از مطالبات اساسی مردم منطقه و گردشگران بود که در حال اجرا شدن است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی دولت در شهرستان اردبیل ساماندهی جاده‌ها به ویژه جاده‌های مسیر گردشگری است که در این راستا با اختصاص اعتبارات این جاده‌ها به ویژه مسیر سردابه در حال ساماندهی است.

فرماندار اردبیل گفت: بهره برداری از این پروژه ۲۰هزار نفر از اهالی سردابه و علاوه بر آن گردشگران از این مسیر تردد خواهند کرد وبا برای ادامه عملیات اجرایی پروژه با پیگیری‌های انجام شده اعتباراتی تامین می‌شود.

اعتماد اعجازی بیان کرد: مسیرها و جاده‌هایی که نیاز به ساماندهی دارند اولویت‌بندی می‌شوند و بر اساس اولویت‌بندی اعتبارات برای ساماندهی این جاده‌ها تامین می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز