خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل خبر داد؛

تدوین طرح اولویت بندی مشکلات شهرها و روستاها

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۲۵

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: طرح اولویت بندی مشکلات شهرها و روستاها تدوین می شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد اعتماد اعجازی در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای والامقام دولت اظهار داشت: به مناسبت این هفته ۹۰ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار ۷۷ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن تاکید بر ادامه خدمت رسانی بی منت و رفتار در شأن مردم، تکلیف اصلی مسئولین را ادای دین به مردم دانست و اظهار داشت:  برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و با مشارکت حداکثری در اردبیل اولویت است و دستگاه‌های مربوطه به دور از جانبداری و طرفداری با ارتقاء رضایت مندی مردم می‌توانند در برگزاری انتخابات باشکوه وسالم نقش مهمی داشته باشند.

فرماندار اردبیل از طرح اولویت بندی مشکلات و مطالبات بندی شهرها و روستاهای شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: این طرح درحال تدوین است تا اعتبارات براساس این اولویت بندی اختصاص یابد. 

اعتماد اعجازی تصریح کرد: دولت در این مدت دو سال اقدامات خوب و شایسته‌ای در حوزه‌های مختلف ازجمله کنترل تورم و توسعه ساخت مسکن و ساماندهی جاده‌ها انجام داده است و روز به روز این اقدامات درحوزه‌های مختلف گسترش می‌یابد‌.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل گفت: در این راستا تاکنون ۲۱هزار نفر ثبت نام کرده اند، آورده‌های خود را پرداخت کرده و عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد طرح ملی مسکن هم در شهرستان اردبیل شروع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز