خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای عنوان شد؛

پرداخت مطالبات زیر 50 میلیون از شرکت رضایت خودرو تاکستان در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۹۴

کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین در اطلاعیه‌ای از مرحله جدید رسیدگی به پرونده شرکت پیش‌فروش رضایت خودرو طراوت نوین، آغاز فروش یا واگذاری اموال و پرداخت مطالبات کمتر از 50 میلیون تومان از هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دادسرای عمومی و انقلاب قزوین با صدور اطلاعیه‌ای درباره مرحله جدید رسیدگی به پرونده شرکت پیش فروش رضایت خودرو طراوت نوین خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به اهمیت پرونده شرکت رضایت خودرو طراوت نوین و به منظور رسیدگی قضایی بهتر و مؤثرتر نسبت به احاله پرونده به مرکز استان اقدام شده ‌و بازپرس ویژه از قضات دادسرای مرکز استان نیز برای آن تعیین شده است.»

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: «از هفته آینده فرآیند فروش یا واگذاری اموال آغاز و در مرحله اول پرداخت مطالبات کمتر از ۵۰ میلیون تومان انجام خواهد شد؛ این مبلغ مربوط به اصل طلبی است که تاکنون سودی بابت آن دریافت نشده باشد.

 مشمولین مرحله اول که تمایل به دریافت مال به ازای طلب خود داشته باشند می‌توانند مراتب را اعلام و چنانچه اصرار به دریافت وجه نقد داشته باشند با کارشناسی و مزایده اموال و پس از آن تقسیم وجه و توزیع آن بین افراد دسته اول اقدام خواهد شد و پس از آن به همین نحو نسبت به دسته‌های بعدی اقدام می‌گردد.»

مجموع تعداد مالباختگان در این شرکت 38 هزار نفر است که تاکنون بیش از 8 هزار نفر اطلاعات خود را در سامانه هوشمند ثبت اطلاعات بارگذاری کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز