خبرگزاری کار ایران

در جلسه‌ با انبوه‌سازان مطرح شد؛

گام شهرداری شیراز برای رونق ساخت‌‌وساز مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۶۲

در جلسه‌ با انبوه‌سازان و سازندگان مسکن، با نگاهی بُرد-بُرد برای رونق ساخت‌وساز و تقویت اقتصاد شهری در راستای گسترش و پیشرفت این کلان‌شهر و رضایت‌مندی شهروندان، گام برداشت‌.

به گزارش ایلنا، شهردار شیراز که بر ایجاد بستر مناسب ‌برای انبوه‌سازی و رفع موانع سرمایه‌گذاران حوزه ساخت مسکن نظیر حذف بروکراسی تأکید می‌کرد، اراده شهرداری را به‌عنوان نهادی خدمت‌رسان و درآمد-هزینه، تعامل بهینه و گسترش فضای سرمایه‌گذاری در این حوزه به‌منظور تقویت اقتصاد شهری و ایجاد فرصت‌های متعددی نظیر ایجاد اشتغال، مسکن، ازدواج و امنیت دانست.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه عدم شکل‌گیری مدیریت واحد و یکپارچه شهری، موانع متعددی را برای فعالان صنعت مسکن ایجاد کرده است‌، بر انسجام بین بخشی برای پیشبرد امور این حوزه تأکید و تصریح کرد: برای ساخت و گسترش شهری درخور زندگی با کرامت شهروندان "شیراز؛ شهر سومین حرم اهل‌بیت(ع)" باید زیرساخت‌های شهری تقویت شوند و این موضوع مستلزم عزم جدی بین بخشی و تقویت پایه‌های سرمایه‌گذاری است.

وی ایجاد تسهیل در راستای کاهش بروکراسی، تقویت زیرساخت‌ها، رفع موانع سرمایه‌گذاری و حمایت از انبوه‌سازان و سازندگان مسکن را به‌عنوان موضوعی جدی دانست و بر پیگیری و تعامل آن تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز