خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مجموعه مدیریتی قزوین ریشه‌های فساد را خشکانده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۱۳

قزوین دیگر بهشت زمین‌خواری نیست

استاندار قزوین گفت: استان قزوین از حیث فساد وضعیت خوبی نداشت و قزوین را بهشت زمین خواری اعلام می‌کردند اما با توجه به اقدامات مجموعه مدیریتی استان ریشه‌های فساد خشکانده شده و فعالیت‌های افراد رانت‌خوار و رانت طلب محدود شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در جمع اهالی محله امامزاده علی (ع) قزوین اظهار کرد: دولت در دو سال گذشته پس از مدیریت کرونا، کشور و دولت با توطئه دشمنان همراه و اغتشاشات و فتنه‌های متعددی را تجربه کرد که به لطف خدا، با اراده ملت و با یک همگرایی مثال زدنی ملی، ملت ایران با وجود تنگناهای اقتصادی، با عناصر فتنه همراهی نکرد و همین پشتوانه خوبی برای استمرار خدمت به مردم شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه در این فضا دولت باید ضمن توجه به مسائل ریشه‌ای و بحرانی، چند اقدام مهم را پیگیری می‌کرد، اضافه کرد: مهم‌ترین اولویت دولت موضوعات اقتصادی است و دولت سعی کرد با کنترل نقدینگی و سیاست‌های انبساط پولی شدت تورم را کنترل کند و آمارها حاکی از آن است که مسیر صعودی تورم کنترل شده است.

وی اظهار کرد: موضوع دیگر برخورد با رانت و مقابله با فساد بود که دولت تلاش می‌کند زمینه‌های رانت را در کشور از بین ببرد که هدفمند کردن نهاده‌ای دامی از جمله مهم‌ترین اقدامات در این زمینه بود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: در استان قزوین با وضعیت‌های منحصر به فردی مواجه هستیم و مجموعه مدیریتی استان سعی کرده با اولویت‌گذاری، مشکلات را برطرف و از ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در زمینه آب، راه و بهداشت و درمان با مشکلاتی رو به رو است که برای تمامی این مشکلات برنامه‌ریزی شده و در یک بازه زمانی مشخص این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر انسان‌های مومن، انقلابی و سالم بر روی کار هستند و طبیعی است که در چنین فضایی بتوان با فساد مقابله کرد و قزوین را محل سلامت، شفافیت و خدمت معرفی کرد.

اعلایی گفت: انتخابات وظیفه شرعی و ملی برای تمامی مردم است و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند و تمامی مردم با شرکت در این حماسه باشکوه، قطعا مسیر خدمت را تسهیل و جایگاه ایران را در همه حوزه‌ها ارتقا خواهند بخشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز