خبرگزاری کار ایران

با اعلام رضایت شهرداری همدان صورت گرفت؛

تغییر کسر سه امتیاز تیم فوتبال شمس آذر به جریمه ۲ میلیارد ریالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۹۴۲

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: کسر سه امتیاز تیم ما به دلیل گذشت شهرداری همدان از شکایت خود از سوی کمیته استیناف به جریمه ۲ میلیارد ریالی در حق فدراسیون فوتبال تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، میثم شاهین با اعلام این خبر گفت: این حکم قبل از دیدار تیم ما با مس رفسنجان اعلام شده بود که همین مساله توانست ضمن بالا بردن روحیه بازیکنان ما،‌ توانستیم تیم قدرتمند مس را با سه گل در خانه شان شکست دهیم.

وی ادامه داد: در خصوص شکایت سایپا نیز،‌ با توجه به اینکه رای از سوی استیناف اعلام شده،‌ پیگیری مساله بایستی از سوی مراجع بالاتر مثل کمیته انضباطی فیفا پیگیری شود که در نهایت باشگاه باید تصمیم بگیرد که این مساله را دنبال کند یا نه اما موضوع مهم این است که شکایت ها برعلیه تیم شمس آذر به پایان رسیده و این تیم هم اکنون در کمال آرامش تمرینات مستمر خود را پیگیری می کند.

به گفته مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شمس آذر قزوین، داستان کسر امتیاز تیم فوتبال شمس آذر قزوین ذهن و روحیه تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی و در نهایت مدیران این باشگاه را حسابی اذیت و خسته کرد تا جایی که این مساله همزمان شد با آغاز تمرینات تیم.

شاهین با اشاره به جذب بازیکنان جدید به تیم شمس آذر،‌ خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار سینا سعیدی فر،‌ دروازه بان فصل گذشته استقلال تهران به تیم ما تمام شده و به زودی نیز یک بازیکن جدید هم به ما اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به دیدار هفته آینده ما با تیم آلومینیوم اراک،‌ تمرینات تیم روند خوبی به خود گرفته و اگر اتفاقات فوتبال گریبان تیم ما را نمی گرفت و کم تجربگی بازیکنان و عدم دقت کافی در ضربات آخر،‌ امروز براساس آمار بایستی بعد از سه هفته،‌ هفت امتیاز کسب می کردیم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در حال حاضر با یک امتیاز در جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد و چهارشنبه هفته آینده و از هفته چهارم این رقابت ها از ساعت ۲۰ میهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز