خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت:

177 نیروگاه کوچک مقیاس در شهرک‌های صنعتی کشور فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۶۵

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در حال حاضر 177 نیروگاه کوچک مقیاس در سطح شهرک‌های صنعتی کشور فعال است و از آن‌ها 500 مگاوات برق تولید می‌شود و در روزهای آینده هم چند پروژه بزرگ آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همزمان با نخستین روز از هفته دولت برای افتتاح چند طرح صنعتی به استان قزوین سفر کرده است.

فرشاد مقیمی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: فعال کردن واحدهای راکد و ارتقای ظرفیت تولیدی از اولویت‌های وزارت صمت است؛ همچنین کمک به صناع کوچک مورد تاکید قرار دارد.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: در دولت سیزدهم مشکل 3 هزار و 100 واحد تولیدی راکد  حل شده و به چرخه تولید بازگشتند.

معاون وزیر صمت عنوان کرد: درحال حاضر هم 6 هزار و 700 واحد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور شناسایی شده، در سال جاری هم 294 واحد فعال شدند.

وی با تاکید بر اهمیت  بازگشت صنایع راکد به چرخه تولید گفت: صاحبان برخی صنایع تمایلی به احیای واحدهای خود ندارند؛ برخی واحدهای فعال هم به نوسازی نیاز دارند که برای این موضوع برنامه‌ریزی شده و این نوسازی‌ها به بهینه‌سازی مصرف برق هم کمک می‌کند.

این مسئول گفت: در هفته دولت در سطح کشور 292 واحد افتتاح و 250 طرح زیرساختی هم در شهرک‌های صنعتی اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: درحال حاضر یک میلیون و 100 هزار نفر در 860 شهرک صنعتی کشور مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز