خبرگزاری کار ایران

در دیدار معاون وزیر صمت با استاندار فارس مطرح شد؛

فعال‌سازی صنایع راکد شهرک های صنعتی مصداق جهش تولید است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۲۵۸

در دیدار معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با استاندار فارس بر فعالسازی صنایع راکد و نیمه فعال مستقر در شرکت شهرک های صنعتی و مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در احداث شهرک دارویی استان فارس تاکید شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با محمد هادی ایمانیه استاندار فارس دیدار کرد. 

ایمانیه در این دیدار بر مساعدت شرکت شهرک های صنعتی کشور برای توسعه شهرک های استان فارس تاکید کرد و افزود: واگذاری زمین بدون سازه در شهرک های صنعتی فارس ممنوع اعلام شد تا تعیین تکلیف راه اندازی کارخانه ها انجام شود و خرید و فروش بعد از پروانه بهره برداری صورت می‌گیرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه ایجاد شهرک دارویی می تواند دستاورد بزرگی برای استان فارس و کشور باشد، خاطرنشان کرد: یکی از ضعف های استان فارس و کشور صنایع تولید دارو است که امیدواریم با احداث شهرک دارویی گام مهمی در راستای رفع این کمبود برداشته شود.

در ادامه، رسولیان نیز برای کمک در ایجاد شهرک دارویی در استان فارس اعلام آمادگی کرد.

استاندار فارس فعال شدن ظرفیت های خالی و نیمه فعال شهرک های صنعتی را یکی از راهکار های مهم در امر جهش اشتغال دانست و گفت: در این راستا اقدامات مهمی در حال انجام است.

تقسیط بلند مدت جرایم برخی از شرکت های شهرک صنعتی استان فارسی موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات، توسعه و مسائل شهرک های صنعتی، تسهیل در تامین برق صنایع و کارخانجات مستقر در شهرک های صنعتی از دیگر مباحث مورد گفتگو در این جلسه بود.

کمک در رفع مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی از طریق تامین آب شهرک ها با استفاده از پساب  و تامین برق از طریق نیروگاه های خورشیدی دو موضوع مورد توافق دیگر در این دیدار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز