خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان گیلان:

نسق‌های زراعی و ملکی یکی از معضلات شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۷۰

رئیس کل دادگستری استان گیلان نسق های زراعی و ملکی را یکی از معضلات شهر رشت عنوان کرد و ابراز داشت: شهرداری‌ها باید در کمک به اجرای قانون تلاش کنند و دستگاه قضایی نیز از تصمیمات سازنده و صحیح شورا حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،  شهردار رشت، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر رشت با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با قدردانی از زحمات شهرداری رشت و اعضای شورای شهر تصریح کرد: رمز موفقیت در شورای شهر حفظ وحدت و انسجام است زیرا افرادی از سلایق و صنف های مختلف با رای مردم انتخاب می شوند؛ لذا چنین مجموعه ای باید یکپارچگی و همدلی خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید معتقد به کار جمعی باشند اظهار داشت: کار جمعی نیازمند پذیرش و تعامل است  و تصمیم در شورا یک تصمیم جمعی است و باید به تصمیمات خود پایبند باشند و اختلاف ما بین آنان موجب عدم پیشرفت در عمران و آبادی شهرخواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اهمیت امور زیربنایی و نظارت و کنترل  بر زیر مجموعه درروند ساخت و سازها گفت: باید نظارت های شهرداری بسیار دقیق و کارشناسانه باشد تا در حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله شاهد ویرانی های گسترده و به خطر افتادن جان همشهریان خود نباشیم.

وی مبارزه با فساد و توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر در وضع عوارض و ارائه خدمات شهری را از اولویت های شهرداری ذکر کرد و افزود: بین محله های کم برخوردار و سایر محلات نباید تفاوتی در خدمت رسانی مشاهده شود و نابرابری ناجوانمردانه در آن اتفاق نیفتد که موجبات  نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

این مقام ارشد قضایی نسق های زراعی و ملکی را یکی از معضلات شهر رشت عنوان کرد و ابراز داشت: شهرداری ها باید در کمک به اجرای قانون تلاش نمایند و دستگاه قضایی نیز از تصمیمات سازنده و صحیح شورا حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز