خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

نهضت آسفالت مدارس البرز تا شروع سال تحصیلی فعال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۵۹

فرماندار شهرستان البرز گفت: شهرداری‌ها، راهداری و بنیاد مسکن این آمادگی را دارند که در خصوص آماده‌سازی و اجرای آسفالت مدارس به صورت فوق‌العاده اقدام کنند و با نظارت آموزش و پرورش نهضت آسفالت مدارس تا شروع سال تحصیلی فعال می‌شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی غفوری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز که در مدرسه آینده‌سازان شهر الوند برگزار شد، گفت: حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در ایام غدیر و محرم که جلوه خاصی برای عموم داشت، نشان داد که می‌توان از ظرفیت‌های آموزش و پرورش و جامعه دانش‌آموزی شهرستان به نحو احسن استفاده کرد تا تبیین مفاهیم و فرهنگ‌سازی در مسیر درست صورت گیرد.

فرماندار شهرستان البرز افزود: رویدادهای فرهنگی و مذهبی متنوعی در شهرستان برگزار شده که نتایج بسیار خوبی را به ارمغان گذاشته است، یکی از این رویدادها که ظرفیت‌ بسیار مطلوبی در جهت تحقق اهداف فرهنگی کشور و استفاده هدفمند برای حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان را دارا است، نمایش آیینی محیطی تنهاترین مسیر است که در مهرگان برگزار می‌شود.

وی درباره آماده سازی کامل مدارس قبل از آغاز سال تحصیلی عنوان کرد: در خصوص فضاسازی‌های مناسب و مورد تأیید آموزش و پرورش در داخل و خارج مدارس، شهرداری‌ها باید با تعامل ورود کنند؛ البته همیشه در این زمینه همکاری شده ولی با توجه به هدف‌گیری دشمن به حوزه دانش‌آموزی باید امسال اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز تأکید کرد: صاحبان صنایع این آمادگی و تمایل را دارند که در حوزه مدرسه سازی و کمک به تأمین سرانه‌های آموزشی شهرستان همکاری کنند و پیگیری‌ها جهت تحقق این موضوع همواره صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز