خبرگزاری کار ایران

شهردار جهرم تشریح کرد؛

جزئیات حادثه آتش سوزی پارک کوهسار جهرم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۵۹

شهردار جهرم جزئیات حادثه آتش سوزی پارک کوهسار جهرم را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، محمد اسداللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدید میدانی از محل حادثه گفت: بی احتیاطی راکب موتور سیکلت، باعث سقوط و واژگونی موتور سیکلت و حریق آن در محل برگزاری موجب آتش سوزی شده است.

وی افزود: در اخبار منتشر شده در دقایق اولیه این حادثه اعلام شده بود که علت حادثه نشتی بنزین موتور سیکلت بوده است که پس از بررسی و مشاهده فیلم های منتشر شده و مشورت با کارشناسان سازمان آتش نشانی جهرم مشخص گردیده است بی احتیاطی راکب موتور سیکلت،باعث سقوط و واژگونی موتور سیکلت و حریق آن در محل برگزاری موجب آتش سوزی شده است.

اسدالهی خاطرنشان کرد: البته نظریه نهایی حادثه توسط تیم های مربوطه در حال بررسی بوده و در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

شهردار جهرم در عین حال بیان داشت: حدود ۸۰ درصد محل برگزاری این برنامه از سازه های چوبی بوده که باعث شعله ور شدن سریع آتش شده است.

وی گفت: این مجموعه اکروباتیک تحت قرارداد باشگاه ورزشی شهرداری بوده و مجوزات بازی‌های مربوطه را داشته است.

اسدالهی در مورد مصدومان حادثه نیز یادآور شد: در حال حاضر از مصدومین حادثه فقط راکب موتور سیکلت در بیمارستان بستری میباشد و مابقی مصدومین در ساعات اولیه پس از حادثه تحت درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز