خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبرداد؛

پارسیلون آماده واگذاری به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۰۹

استاندار لرستان گفت: آگهی برگزاری مزایده شرکت پارسیلون پس از طی مراحل قانونی، برای واگذاری به بخش خصوصی برای احیا و توسعه این مجموعه صنعتی منتشر شد و از همه سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در سراسر کشور دعوت می‌شود تا در این مزایده شرکت کنند‌.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان ضمن تبریک ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به مهین اظهار داشت: شرکت پارسیلون که طی سال‌ها مشکلات حقوقی و مسائل متعددی داشت و طی دوسال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته حسابرسی ویژه پارسیلون به اتمام رسید و میزان بدهی و دارایی این مجموعه مشخص شد و هم‌اینک آماده واگذاری به بخش  خصوصی است. 

وی افزود: آگهی برگزاری مزایده شرکت پارسیلون پس از طی مراحل قانونی، برای واگذاری به بخش خصوصی برای احیا و توسعه این مجموعه صنعتی در روزنامه‌های سراسری و محلی منتشر شده است.

استاندار لرستان با دعوت از همه سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در سراسر کشور برای شرکت در این مزایده گفت: شرکت پارسیلون یکی از سرمایه‌های اساسی در استان و کشور است.

زیویار به اهمیت نقش اصحاب رسانه در جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی‌های رسانه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران در همه بخش‌ها موثر است. 

استاندار لرستان هدف کارگروه تسهیل را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و مجموعه‌های تولیدی و اشتغال استان عنوان کرد و افزود: با همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط ۱۰ دستور کار عنوان شده در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز