خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه فوتبال شمس آذر:

بانوان در قزوین پای ثابت ورزشگاه خواهند بود/ شمس آذر با حداقل هزینه بهترین نتیجه را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۸۹۴

مدیرعامل باشگاه فوتبال شمس آذر گفت: برای حضور بانوان در ورزشگاه، شورای تامین همکاری بسیار خوبی داشت، در بازی با هوادار ۵۰۰ بلیت درنظر گرفته شده و درحال فراهم کردن و ارتقای زیرساخت‌ها هستیم، مسئولین ما را موظف کرده‌اند شرایطی ایجاد کنیم تا بانوان پای ثابت ورزشگاه باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری مدیرعامل و سرمربی باشگاه فوتبال شمس آذر عصر امروز برای تشریح عملکرد باشگاه و تجلیل از خبرنگاران یک روز پیش از بازی خانگی مقابل هوادار تهران در سالن جلسات هتل ورزش قزوین برگزار شد.

شهاب زندی در این نشست گفت: در فصل گذشته کسی امیدی نداشت که قهرمان شویم اما نتایج قابل قبولی گرفتیم، امسال هم با بودجه بسیار کم آغاز کردیم، در عقد قرارداد به سازمان لیگ ۹۰ میلیارد تومان اعلام شد، از نظر اعتبار بین ۱۶ تیم حاضر در لیگ کم‌هزینه‌ترین هستیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال شمس آذر قزوین ادامه داد: متاسفانه شکایت‌های پی در پی سایپا کمر ما را خم کرد، شرایط سختی داشتیم و اتفاقات مختلف تمرکز را از ما گرفت، کمترین تمرکز به مسایل فنی داشتیم و فقط مسایل حاشیه‌ای بود.

وی بیان کرد: سعی کردیم کمرمان تا ته خم نشود و اما سعی شد بازیکنان مورد نظر را با بودجه‌های موجود جذب کنیم، بودجه‌هایی که برخی تیم‌ها دارند برای ما در حد آرزو و رویا است.

بازیکنان آینده‌دار وارد تیم شدند

این مسئول ورزشی ادامه داد: ما با مالکین، تیم و مربی رفیق هستیم و شمس‌آذر مانند بچه‌ای است که آن را بزرگ کرده‌ایم، در فصل گذشته هزینه کادر فنی ۱۹ میلیارد تومان و رنج قرارداد بازیکنان ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان بود و اگر پول بیشتری داشتیم می‌توانستیم در نقل و انتقالات یارگیری بهتری داشته باشیم، باید شرایط اقتصادی شرکت را هم درنظر گرفت.

وی عنوان کرد: تاجایی که توانستیم بازیکنان مد نظر را استعدادیابی کردیم، افرادی وارد تیم شدند که آینده خوبی داشته باشند، باید قدردان مالکان باشگاه باشیم که در این شرایط اقتصادی برای تیم و شادی قزوین هزینه می‌کنند.

زندی اظهار کرد: در قزوین زیرساخت‌های خوبی نداریم و بازیکنان امکان رشد ندارند، ظرفیت ما در حدی که باید و شاید نیست و نمی‌توانم تیم جوانان و بانوان داشته باشم.

به خاطر مشکل مالی شمس آذر را رها نمی‌کنم

وی درباره استعفای خود گفت: یک بار استعفا دادم، جای دیگری قول همکاری داده بودم که به کمک من نیاز داشت، که البته با استعفای من موافقت نشد، هفته چهارم یا پنجم هم سرمربی استعفا داد که آن هم قبول نشد.

زندی ادامه داد: اختلاف سلیقه و نداشتن اتفاق نظر در یک باشگاه طبیعی است؛ اما در مجموع باتمام وجود سعی کردیم آنچه به نفع تیم است را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال شمس آذر قزوین تاکید کرد: شمس آذر مثل بچه‌ای است که بزرگش کردیم و به خاطر مشکل مالی تیم را رها نمی‌کنیم، ما تیم نیستیم یک خانواده هستیم، در ادامه هم اگر مالکین از نظر مالی به مشکل بخورند بیشتر حمایت می‌کنیم.

اجازه سقوط به شمس آذر نمی‌دهم

وی درباره تشکیل کانون هواداران گفت: کانون هواداران با ریاست عباس مرادی تشکیل شده و درحال ساماندهی هستیم تا شعارهای منظم، رفتار مناسب و پشتیبانی خوبی داشته باشیم، برای یک دست شدن هواداران هم برای ارائه محصولات مرتبط با تیم شمس آذر با لوازم ورزشی رکورد قرارداد منعقد شده است.

این مسئول بیان کرد: سال گذشته بدون واسطه و رابطه‌ای با من تماس گرفته شد تا مدیرعامل باشگاه باشم، دو روز بعد جواب دادم و قول دادم، تیم به لیگ برتر صعود کند، قرارداد را هم در ابتدا امضا نکردم شرط من این بود زمانی پولم را دریافت می‌کنم که حداقل هفت امتیاز جلو باشیم، در لیگ برتر هم تا وقتی در تیم هستم امکان سقوط وجود ندارد مگر اینکه دچار بحران‌هایی بیرون از زمین باشیم. 

وی ادامه داد: مسئولین استان همیشه همراه بودند، به عنوان شخصی که پیش زمینه خوب و بد از افراد و مسئولین ندارم، می‌گویم؛ تلاش کنید استاندار بماند، برای تیم من سنگ تمام گذاشت و مشکلات را پیگیری کرد، سایر مسائل را در جریان نیستم اما برای تیم با پیگیری جدی مواجه شدم.

زندی ادامه داد: درباره تمام عوامل هم حرفه‌ای‌ترین افراد را وارد تیم می‌کنم، در دوره قبل به ما گفتند هفتم تا هشتم بمانید شاهکار کردهداید؛ اما وقتی فردی وارد تیم می‌شود کارش را بلد است، به تیم کمک می‌شود، افرادی هم که از طرف من به تیم اضافه شدند تاکنون وجه مالی دریافت نکرده‌اند.

همراهی شورای تامین برای حضور بانوان در ورزشگاه

وی بیان کرد: شورای تامین برای حضور بانوان همراهی داشت، حضور در استادیوم حق بانوان هست و باید فضایی ایجاد شود تا حال آن‌ها هم خوب شود، بتوانند بازی را از نزدیک ببیند و شور و هیجان را تجربه کنند.

این مسئول ورزشی ادامه داد: برای بازی‌ها گیت مخصوص برای بانوان درنظر گرفته شده و به خاطر زیرساخت‌ها فعلا ۵۰۰ نفر برای بانوان بلیت فروشی شده است و امیدواریم روز خوبی را سپری کنیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال شمس آذر قزوین اضافه کرد: ورزشگاه، خیابان یا هر مکان دیگری که باشد، باید جوری رفتار کنیم تا آن‌ها کنار ما احساس امنیت کنند و در ورزشگاه از بازی لذت ببرند نه اینکه حواشی ایجاد شود، دوست داریم ۵۰۰ بلیت به تا ۵ هزار برسد.

شایعات انتخاب گزینشی بانوان مسخره است

وی درباره شایعات عنوان شده مبنی بر اینکه فروش بلیت بانوان نمایشی بوده و افراد انتخاب شده بودند، گفت: هیچ دروغی نداریم، این شایعات درباره گزینشی بودن مسخره است، چطور می‌توان ۵۰۰ نفر را گزینشی انتخاب کرد.

این مسئول اظهار کرد: معاونانی که اخیرا منصوب شدند را از افراد مختلف انتخاب شدند، به دنبال تشکیل هیات امنا با حضور بزرگان استان هم هستیم تا از تیم حمایت شود. 

زندی گفت: اولین تیمی بودیم که دوست داشتم، تیم بانوان هم تشکیل دهم اما زیرساخت، زمین مناسب و بودجه مالی لازم را نداشتیم، اگر بخش خصوصی یا دولتی باشد که ما را حمایت کند تیم بانوان را روانه بازی‌ها می‌کنیم.

دوست ندارم نسبت به بازیکنانم غرض‌ورزی شود

وی اظهار کرد: این تیم است که ما دور هم جمع شده‌ایم، درباره حواشی ایجاد شده درخواست دارم، هر کس که درباره تیم اظهار نظر می‌کند اول منافع او درنظر گرفته شود‌، ما بهترین تیم تاریخ لیگ یک بودیم، تیم‌های دولتی داشتیم که میزان زیادی هزینه کردند اما ما بهترین شدیم، باید این موارد مثبت و موفقیت‌ها درنظر گرفته شود.

زندی گفت: کیفیت بازیکن برای ما اهمیت دارد افراد و ارگان‌ها برای من افرادی معرفی کردند که می‌توانست پشتوانه مالی داشته باشد اما من و سرمربی قبول نکردیم، دوست ندارم نسبت به بازیکنان و مربی من غرض‌ورزی‌شود.

در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر در جلسه به مناسبت روز خبرنگار تقدیر شد؛ پس از آن تعدادی از خبرنگاران برای بازدید از تمرین بازیکنان روز قبل از تمرین به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز