خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق داروهای کمیاب در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۸۸

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهم پرونده سرقت داروهای کمیاب به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال در مشهد دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ جواد شفیع‌زاده روز سه‌شنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از داروخانه‌ در یکی از مناطق شهر مشهد، با توجه به اهمیت موضوع طرح ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی در شهر مشهد قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: طبق اظهارات مالک داروخانه، مقادیری از داروهای کمیاب داروخانه به سرقت رفته بود.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با پیگیری علمی پرونده، رد پای فردی که با داروخانه در ارتباط بود را پیدا کردند و هنگامی خروج این فرد وارد عمل شدند که در بازرسی‌های اولیه مقادیری داروی کمیاب از این فرد و خودروی وی کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم در برابر شواهد موجود و در اظهارات اولیه خود به سرقت با سو استفاده از اعتماد مالک داروخانه از مدت یک سال و نیم قبل تاکنون اعتراف کرد.

شفیع زاده گفت: با هماهنگی مقام قضایی، خانه متهم مورد بازرسی قرار گرفت و پلیس ۹۵ عدد انواع سرم به همراه تعداد زیادی از داروهای گران قیمت و کمیاب را کشف کرد، متهم نیز اعتراف کرد داروهای مسروقه را در بازار آزاد به فروش رسانده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات پیرامون این پرونده با دستور مقام قضایی ادامه دارد، افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون پرده از سرقت داروهای کمیاب از ۲ داروخانه در مشهد به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال برداشته شده است و این اقلام دارویی به چرخه توزیع دارو بازگردانده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز