خبرگزاری کار ایران

با تعویض قطعات تخصصی؛

بهره‌وری تولید برق در واحد دو بخاری نیروگاه شهید رجایی افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۸۱

مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: اینورترهای واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی شهید رجایی به منظور افزایش بهره‌وری و حفظ پایداری از سوی متخصصان تعمیرات، تعویض و بروزرسانی شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا صفایی‌زاده در این باره گفت: تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی که دچار اشکال شده بود، از سوی متخصصان امور تعمیرات الکتریک این نیروگاه، تعویض و بروزرسانی شد تا خللی در تولید برق این واحد ایجاد نشود.

مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی اضافه کرد: با گذشت دو دهه از فعالیت اینورترهای این واحد و جلوگیری از کاهش هزینه‌های تعمیراتی و افزایش قابلیت اطمینان از عملکرد تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری، کارشناسان و تکنسین‌های این امور، اقدام به بررسی موضوع کرده و با شناسایی دقیق ایرادات و اشکالات وارد شده، تصمیم به تعویض و بروزرسانی این تجهیز گرفته شد.

وی یادآور شد: دستگاه اینورتر، وظیفه تامین تغذیه صفحات نمایشگر در اتاق فرمان، تامین تغذیه مدارفرمان‌های نمونه‌گیرهای شیمی و سایر را بر عهده دارد.

نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی قزوین با 6 واحدگازی هر یک به ظرفیت 123.4 و 3 واحد بخارسیکل ترکیبی به ظرفیت 100.6 مگاوات جمعا به ظرفیت 1042 مگاوات، کمک بسزایی به شبکه سراسری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز