خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان خبرداد؛

پیش‌‌ثبت‌نام ۳۶۶ نفر داوطلب نمایندگی مجلس ‌در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۰۱۶

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان آخرین آمار پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد خجسته اظهار داشت: امروز در هفتمین روز از مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع حدود 78 نفر در سه حوزه انتخابیه برای شرکت در انتخابات اسفند ماه پیش ثبت نام انجام دادند. 

وی افزود: این آمار به تفکیک هر حوزه انتخابیه به این صورت است که در حوزه بندرعباس 50 نفر در حوزه انتخابیه بندرلنگه 17 نفر و در حوزه انتخابیه میناب 11 نفر ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تا ساعت 18 امروز در مجموع زمان ثبت نام در هر یک حوزه 366 نفر پیش ثبت نام انجام داده‌اند که از این تعداد 208 نفر مربوط به حوزه انتخابیه مرکز استان، 80 نفر حوزه شرق و 78 نفر نیز حوزه غرب بوده‌اند. 

وی تصریح کرد: از تعداد کل ثبت نام انجام شده 311 داوطلب مرد و 55 داوطلب نیز زن هستند که در سه حوزه یاد شده نسبت به انجام پیش ثبت نام خود اقدام کرده‌اند. 

خجسته گفت: به لحاظ پیش ثبت نام از نظر مدرک تحصیلی نیز مطابق آمار 278 نفر یعنی حدود 76 درصد کل ثبت نامی ها دارای مدرک کارشناسی ارشد، 40 نفر حدود 11 درصد متقاضیان داوطلبی نمایندگی دارای مدرک تحصیلی لیسانس، 32 نفر حدود 9 درصد متقاضیان دارای مدرک تحصیلی دکتری، 12 نفر حدود 3 درصد مدرک تحصیلی حوزوی و 4 نفر حدود 1 درصد دارای مدرک کاردانی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز