خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان؛

کلنگ‌ احداث پارک 3/6 هکتاری فاز 2 شهر صدرا به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۶۰۷

آیین کلنگ زنی پارک 3/6 هکتاری فاز 2 شهر صدرا با حضور سرپرست شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری، مسئولین شهر و شهروندان صدرا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست شهرداری صدرا در این مراسم گفت: تاکنون مجموعه مدیریت شهری صدرا با توجه به مشکلات و کمبودها نهایت سعی و تلاش خود را کرده است تا  گام هایی در ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان شریف صدرا بردارد.

امین عباسی با بیان اینکه فضای سبز یکی از موضوعاتی است که اهمیت زیادی برای مجموعه مدیریت شهری دارد، گفت: سرانه استاندارد فضای سبز 15 مترمربع است که در حال حاضر این سرانه5/4 مترمربع برای هر نفر در شهر صدراست.

وی ادامه داد: برای افزایش این سرانه، شهرداری و شورای اسلامی به دنبال راهکارهای اساسی برای احداث و توسعه فضای سبز بوده است و پروژه احداث پارک3/6 هکتاری که با مصوبات شورای اسلامی شهر صدرا بر روی زمین واگذاری شرکت عمران صدرا دیروز کلنگ زنی شد یکی از مهمترین و استاندارترین پارک های شهر صدرا خواهد بود.

عباسی اظهار داشت: این پارک با اعتباری بالغ بر نهصد میلیارد ریال و در طی 24 ماه توسط موسسه ریل گستر احداث خواهد شد.

سرپرست شهرداری صدرا بیان کرد: پروژه‌هایی چون احداث پارک خانواده در فاز یک در دستورکار شهرداری صدرا قرار دارد.

کلنگ‌ احداث پارک 3/6 هکتاری فاز 2 شهر صدرا به زمین زده شد

توسعه فضای سبز  و رسیدن به سطح  استاندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا نیز با بیان اینکه شورای ششم با رویکرد عدالت محوری و توسعه فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است گفت: یکی از اهداف اصلی شورا توسعه فضای سبز  و رسیدن به سطح  استاندارد است که برای رسین به این مهم برنامه ریزی احداث پارک در مقیاس کوچک به صورت پارک های محله ای و در مقایس بزرگ در سطح شهر صدرا صورت گرفته است.

کشاورز،  گفت: امسال 7 پارک محله ای در سطح شهر صدرا احداث خواهد شد، همچنین یک پارک خانواده در فاز یک شهر صدرا و یک پارک خانواده در فاز 2 شهر صدرا احداث می شود، احداث پارک 3/6 هکتاری نیز از گام هایی است که مجموعه مدیریت شهر در خصوص توسعه فضای سبز برداشته است.

وی ادامه داد: از دیگر مشکلات شهر صدرا ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است که شاهد بهبود آن هستیم، همچنین از مشکلات عمده و ضروری فاز 2 ایجاد شبکه فاضلاب و راه اندازی تصفیه خانه غرب شهر صدرا است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا در پایان از همدلی و همراهی شهروندان مطالبه گر صدرا در خصوص پیگیری مشکلات شهری قدردانی کرد.

همتی، معاون موسسه ریل گستر پیمانکار اجرای طرح پارک3/6 هکتاری با تشریح پروژه هایی که تا کنون توسط این موسسه انجام شده است، گفت: با توجه به سوابق موسسه اجرای پروژه پارک3/6 هکتاری و ساختمان اداری شهرداری صدرا در زمان مورد نظر و به نحو احسن انجام خواهد شد و خدمات این موسسه قطعاً آبادانی و توسعه شهر را به ارمغان خواهد آورد.

پوربهی، مدیر عامل شرکت عمران صدرا نیز با بیان اینکه پروژه احداث پارک از واجبات و از نیازهای ضروری شهروندان است، گفت: شرکت عمران صدرا در خصوص تخصیص زمین جهت اجرای فضای سبز در سطح شهر اعلام آمادگی می کند .

کلنگ‌ احداث پارک 3/6 هکتاری فاز 2 شهر صدرا به زمین زده شد

 رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این مراسم گفت: شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف خود برنامه های کوتاه مدت،  میان مدت و بلندمدت طراحی کرده است که هدف نهایی ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم و بهبود رضایت‌مندی عمومی است.

آرش محمدی افزود: در توسعه پایدار شهری مسئله توسعه فضای سبز بسیار مهم بوده و نقش موثری در پیشرفت شهری دارد.

وی ادامه داد: پارک ها و فضاهای سبز از جوانب مختلفی همچون بهبود وضع زیست محیطی شهرها، فراهم کردن بستر گذراندن اوقات فراغت، نشاط و شادابی شهروندان، کمک به توسعه ورزش همگانی و توسعه پایدار حائز اهمیت هستند.

در پایان کلنگ زنی پروژه پارک 3/6 هکتاری توسط مادر شهید امیررضا اولادی شهید مدافع امنیت و دیگر مسئولین انجام  شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز