خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

اختصاص غرفه دائمی برای عرضه تولیدات زندانیان در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۲۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از اختصاص غرفه دائمی عرضه تولیدات زندانیان فعال در حوزه صنایع دستی استان خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا، عطا حسن‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه با اداره‌کل زندان‌های لرستان، غرفه دائمی به منظور نمایش و عرضه تولیدات زندانیان استان در محل بازارچه دایمی صنایع‌دستی محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک اختصاص یافت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: این اقدام در راستای تفاهم‌نامه میان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان زندان‌های کشور صورت گرفته و به منظور توانمندسازی زندانیان و همچنین حمایت از تولیدات و فعالیت‌های آنان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، حمایت‌های مناسبی برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی و کمک به معیشت خانواده های آسیب‌دیده زندانیان برای فروش محصولات تولیدی آنها، صورت می‌گیرد.

حسن‌پور با اشاره به موقعیت ویژه و مناسب بازارچه دائمی صنایع‌دستی خرم‌آباد و امکان حضور گردشگران در ایام مختلف برای فروش محصولات صنایع دستی افزود: بازارچه دائمی صنایع‌دستی خرم‌آباد با هدف عرضه تولیدات صنایع‌دستی بومی و شاخص استان از محل اعتبارات ملی و استانی اداره‌کل میراث فرهنگی استان در سال96 راه‌اندازی و در حال حاضر با ۲۸ غرفه ثابت آماده ارائه خدمت به هم‌استانی‌ها، مسافران و گردشگران در محوطه تاریخی، فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز