خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مطالعات راهبردی نهاجا:

داشتن قدرت و دانش عامل حفظ امنیت کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۵۲۶

رئیس دفتر مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهمترین مولفه حفظ امنیت، داشتن قدرت و همچنین مولفه حفظ قدرت، داشتن دانش است، تا زمانی که این مولفه‌ها به همراه ایمان و توکل به خداوند باشد هیچ دشمنی جرات نخواهد کرد به ایران نگاه چپ کند.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان خلبان استان قزوین که شب گذشته برگزار شد، گفت: شهادت زیباترین واژه و بزرگترین مقامی است که خداوند متعال به شهدا عطا می‌کند، شهدایی که خالصانه جان‌شان را فدا کردند تا اسلام بماند و در جامعه گسترش یابد.

رئیس دفتر مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  ادامه داد: شهدا با خداوند معامله کردند به همین دلیل دارای بالاترین جایگاه الهی هستند و جاویدان شدند.

وی با بیان اینکه رسیدن به کمال الهی از مهمترین اهداف خلقت انسان است، گفت: شهدا از جمله شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری به این هدف رسیدند، لذا تا ابد ماندگار شدند.

این مسئول بیان کرد: شهیدان بابایی و لشگری درس‌ آموخته مکتب عاشورا بودند و به تاسی از امام حسین(ع) و شهدای کربلا در مقابله با دشمنان شجاعانه ایستاده و به شهادت رسیدند.

رودباری گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا است و باید همه مردم و مسئولان در حفظ و حراست آن کوشا باشند.

رئیس دفتر مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا جانانه مقابل دشمنان ایستاده و به شهادت رسیدند و چراغ راه هدایت دیگران شدند تا راه مستقیم را گم نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز