خبرگزاری کار ایران

ارشد انجمن وابستگان نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران:

نیروی زمینی هر کشور در خط مقدم دفاع از تمامیت ارضی آن قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۸۸

ارشد انجمن وابستگان نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان مستعد و تجهیزات دفاعی بروز همواره توانسته در مقابله با تهدیدات فائق آمده و امنیت پایدار را برای کشورهای هم پیمان خود فراهم آورد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نیلسون ویانا گراموسا ارشد انجمن وابستگان نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران در دیدار با امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش که با حضور وابستگان نظامی و دفاعی ۳۵ کشور هم پیمان در تالار ۲۲ بهمن نزاجا برگزار شد، با تأکید بر اهمیت نقش نیروی زمینی در دفاع از تمامیت ارضی کشورها گفت: نیروی زمینی هر کشور در خط مقدم دفاع از تمامیت ارضی آن کشور قرار دارد و تنها با حضور مقتدر آن می‌توان به مقابله با تهدیدات پرداخت.
وی با بیان این که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش بسزایی را در تامین امنیت پایدار منطقه غرب آسیا دارد، اظهار داشت: نیروی زمینی با وجود کارکنان مستعد و تجهیزات دفاعی بروز همواره توانسته در مقابله با تهدیدات فائق آمده و امنیت پایدار را برای کشورهای هم پیمان خود فراهم آورد.
ارشد انجمن وابستگان نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خودکفایی ایران اسلامی در ساخت و بکارگیری تجهیزات بروز عنوان کرد: با توجه به شرایط پیچیده و موقعیت خاص ایران در نقشه جغرافیای دنیا، استفاده از تجهیزات بومی موجب عدم وابستگی به استکبار جهانی شده و موجبات صلح و ثبات پایدار در منطقه را فراهم می‌آورد.
سرهنگ نیلسون ویانا گراموسا در پایان ضمن تشکر از فرمانده نیروی زمینی ارتش به نمایندگی از تمامی وابستگان نظامی خاطرنشان کرد: این مراسم، نشان دهنده قدرت دفاعی روز افزون ارتش جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه است و تمامی وابستگان نظامی نیز به نمایندگی از دولت‌های خود از نقش ارتش ایران در برپا کردن صلح پایدار در منطقه تشکر می‌کنند.
در ادامه این مراسم، وابسته نظامی کشور ترکیه ضمن تجلیل از زحمات کارکنان نیروی زمینی ارتش در زلزله اخیر ترکیه گفت: مراتب تشکر و قدردانی خود و ملت ترکیه را برای حمایت و کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران در امداد و نجات و فعالیت‌های پزشکی و درمانی در مناطق آسیب دیده در زلزله ابراز می‌کنیم.
وی افزود: دوستی و همکاری میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ترکیه برای امنیت منطقه و جهان، بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و در آینده نیز، ثمرات بیش‌تری را به همراه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز