خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

امکان دسترسی مردم به مراکز ارائه خدمات بهداشتی تسهیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۲۳۴

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ثبت نشانی دسترسی به تمامی مراکز بهداشتی شهر شیراز خبر داد.

 به گزارش ایلنا، عباس رضاییان زاده با اشاره به اهمیت مکان یابی در دسترسی مراجعان گفت: با ثبت موقعیت مکانی تمامی مراکز بهداشتی شهر شیراز، کاربران می‌توانند مکان دقیق این مراکز را روی نقشه مشاهده کنند و از امکانات مسیریابی نقشه گوگل (google map) برای دسترسی بهتر به مراکز استفاده کنند.

او افزود: این امکان به کمک فعال شدن موقعیت مکانی از طریق موقعیت یاب ( GPS) گوشی هوشمند یا آدرس اختصاصی رایانه (IP) فراهم بوده و فرد به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت با موقعیت مکانی خود دسترسی می یابد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز این امکان جدید را باعث سهولت و راحتی مراجعان دانست و گفت: کاربران می توانند علاوه بر موقعیت مکانی، تصاویر مربوط به فضای بیرونی و داخلی، نشانی سایت، شماره تلفن، راه های دسترسی و ساعت کاری را نیز مشاهده کنند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: پس از گذشت سه ماه از آغاز این اقدام، شاهد بازخورد بسیار خوبی از سمت مردم و بازدید بیش از یکصد هزار نفر از این امکان جدید بوده ایم. او یادآور شد: با توجه به الگوریتم جدید گوگل به نام الگوریتم «کبوتر»، نتایج جست و جو برای یک ‌کلمه کلیدی یکسان در موقعیت های جغرافیایی متفاوت با هدف نمایش نزدیکترین کسب و کار، متفاوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز