خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

آمادگی تشکیل اتاق عملیات مشترک در دو مرز شلمچه و چذابه را با کشور عراق داریم/افتتاح گیت‌های گذرنامه جهت تسریع تردد زائران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۶۸۹

استاندار خوزستان از افزایش گیت‌های گذرنامه جهت تسریع تردد زائران در کمتر از چند ثانیه خبرداد و گفت: آمادگی تشکیل اتاق عملیات مشترک در دو مرز شلمچه و چذابه را با کشور عراق داریم.

به گزارش ایلنا از خوزستان، جلسه وزرای کشور ایران و عراق پیرامون اربعین حسینی شامگاه  دوشنبه ۹ مرداد ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست اظهار داشت: با همکاری کشور عراق امکانات خوبی در مرزها فراهم شده است.

حسینی محراب از استقرار مواکب در مسیر زائران اباعبدالله الحسین "ع" از بدو ورود تا خروجی مرزها خبر داد و بیان داشت: ظرفیت‌های استراتژی خوبی را در مسیر مرزها ایجاد کردیم؛ همچنین گیت‌های گذرنامه جهت تسریع تردد زائران در کمتر از چند ثانیه در دو مرز فراهم شده است.

وی افزود: سایبان، مه پاش، آب شرب (آبخوری) و اتوبوس در دو پایانه مرزی فراهم شده است؛ همچنین با توجه به گرمای این انتظار را داریم که امکاناتی جهت تردد سریع و جلوگیری از گرمازدگی زائران در مسیر عراق ایجاد شود.

استاندار خوزستان بر ضرورت سرمایه‌گذاری جهت افزایش امکانات در پایانه مرزی چذابه تاکید کرد و گفت: اتاق‌های سرد و سایبان برای جلوگیری از گرمازدگی زائران ایجاد شود.

حسینی محراب در پایان با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل در نجف برای تسهیل تردد زائران افزایش یابد؛ ابراز داشت: آمادگی تشکیل اتاق عملیات مشترک در دو مرز شلمچه و چذابه را با کشور عراق داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز