خبرگزاری کار ایران

بازرسی و آزمون دوره‌ای بیش از 1300 نازل عرضه سوخت مایع در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۵۴۷

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از بازرسی و آزمون دوره‌ای بیش از 1300 نازل عرضه سوخت مایع در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسنعلی حسین پور با تشریح عملکرد 4 ماهه درحوزه  بازرسی و آزمون ادواری نازل‌های عرضه سوخت مایع اظهار داشت: تعداد 1384 نازل عرضه سوخت مایع( بنزین و گازوئیل) در شهرستان اردبیل و تمام شهرستان‌های تابعه استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان افزود: بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها، به صورت دوره‌ای و با هدف حمایت از حقوق جایگاه داران  و مصرف‌کنندگان انجام می‌گیرد.

وی گفت: تعداد 681 نازل عرضه سوخت مایع در جایگاه‌های سوخت استان فعال و قابل بهره برداری می‌باشند که در مجموع تعداد 1384 آزمون بر روی این تعداد نازل در دو مرحله  انجام شده است.

حسین پور در ادامه بیان کرد: کارشناسان این اداره کل، بازرسان آزمایشگاه تایید صلاحیت شده همکار وکارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، به صورت دوره ای از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان بازرسی کرده و پس از انجام آزمون های کمی نازل ها بر اساس استاندارد ملی و دستورالعمل اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران و در صورت تایید آن، با نصب برچسب آزمون دوره ای بر روی آن دستگاه، صحت عملکرد نازل را تصدیق می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز