خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل خبرداد؛

برگزاری هفدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۵۶۷

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از تدوین جایزه ملی کیفیت با مدل کیفیت جهان اسلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسنعلی حسین پور گفت: در اجرای مفاد بند 20 از ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد این جایزه ملی بر پایه علم و تخصص مبتنی بر ویژگی‌های بومی کشور و همچنین ویژگی‌ها و مشترکات کشور‌های جهان اسلام تحت عنوان مدل کیفیت جهان اسلام توسط سازمان ملی استاندارد ایران تدوین شده است.

وی افزود: سازمان به عنوان پیشران نهضت کیفیت در کشور مرجع تعیین جایزه ملی کیفیت و برگزاری مراسم مربوط و اعطای جایزه مزبور شناخته شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل خاطر نشان کرد: جایزه کیفیت جهان اسلام دارای طبقه بندی هشت گانه شامل آموزش، بهداشت و درمان بخش خصوصی، بخش دولتی و عمومی، بخش تولید، بخش صنایع کوچک، بخش خدمات و بخش محصولات دانش بنیان و فناور آن است و در هفدهمین دوره از این جایزه برای نخستین بار بر اساس کیفیت جهان اسلام از واحدهای برگزیده در سطوح اهتمام به کیفیت، اشتهار به کیفیت، تندیس برنزین، سیمین و زرین از سوی سازمان ملی استاندارد ایران در محل سالن اجلاس سران تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز