خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

شناسایی ۱۳۷۰ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۷۰۲

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای لرستان از شناسایی ۱۳۷۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان خبر داد.

احمد گودرزی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد:  ۱۳۷۰ چاه غیرمجاز در استان شناسایی شدند که بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ حلقه از آنها به فرم یک و پنج معروف هستند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای لرستان اضافه کرد: این چاه‌ها قابلیت مجاز شدن و مجوز داشتن را دارند و پروسه‌ای برای آنها تعریف شده تا تعیین تکلیف شوند.

گودرزی در خصوص مهندسی بستر و حریم رودخانه‌های لرستان گفت: اقداماتی که باید به صورت اولیه انجام شود تثبیت مالکیت رودخانه‌ها است.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از آب غیرمجاز روی پیشگیری از حفر چاه‌های جدید متمرکز شدیم، اظهار کرد: در این راستا سال گذشته ۵۸ دستگاه حفاری غیرمجاز چاه را از متخلفین که به صورت شبانه و در محیط‌های بسته و پنهانی اقدام به حفر چاه غیرمجاز کرده بود ضبط وتوقیف کردیم.

وی گفت: تجهیزات توقیف شده به پارکینگ آب منطقه لرستان منتقل شدند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای لرستان تاکید کرد: امسال نیز همین روال برای جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز ادامه دارد.

گودرزی افزود: در حال حاضر ۷۶۹۰ حلقه چاه مجاز در لرستان وجود دارد که از  این تعداد ۵۷۶۰ حلقه کشاورزی و مابقی صنعتی و شرب هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز