خبرگزاری کار ایران

دومین مرحله آب گذاری شالیزارهای مناطق مرکزی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۲۳

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان از دومین مرحله آبگذاری کانال چپ سد سنگر از امروز هشتم خرداد ماه خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت،محمد جواد خانی پور با اعلام این خبر گفت : دومین مرحله آبگذاری کانال چپ سد  سنگر برای آبیاری شالیزارهای مناطق مرکزی استان شامل شهرستانهای رشت و خمام از امروز به مدت 8 روز انجام می شود .

وی تصریح کرد : پس از آبگذاری 8 روزه کانال چپ سد سنگر ، آب این کانال به مدت 4 روز قطع خواهد شد .

خانی پور یادآور شد : آب کشاورزی کانال راست سد سنگر (مربوط به شالیزارهای شرق استان گیلان)  نیز همزمان از صبح روز دوشنبه هشتم خرداد به مدت  4 روز قطع خواهد شد .

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان خاطر نشان کرد : در فصل آبیاری، شهروندان و مسافرین گرامی به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خسارات جانی و مالی احتمالی، از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه سفیدرود و کانال‌ها و تأسیسات آبیاری جداً خودداری  کنند.

وی  ضمن تأکید به کشاورزان مبنی بر رعایت تقویم زراعی و هماهنگی فعالیت های زراعی شان با تقویم آبگذاری کانال های آبیاری ، اظهار داشت: هر گونه تغییرات برنامه های آبیاری متناسب با شرایط آب و هوایی و نیازهای احتمالی نیز ، به عموم کشاورزان عزیز اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز