خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

عملیات اجرایی توسعه پست شهید رحیم آبادی کلاچای آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۶۴۴

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان از آغاز عملیات اجرایی توسعه پست شهید رحیم آبادی کلاچای خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمعی از خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان گیلان، از شروع عملیات اجرایی پروژه توسعه پست 63/20 کیلوولت شهید رحیم آبادی کلاچای بازدید کردند.

عادل سلیمانی با اعلام این مطلب گفت: با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ، جلوگیری از اعمال محدودیت ، پروژه توسعه پست 63/20 کیلوولت شهید رحیم آبادی کلاچای آغاز شد.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان افزود: پروژه توسعه پست 63/20 کیلوولت شهید رحیم آبادی کلاچای در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی شروع شد.

سلیمانی گفت: در اجرای پروژه توسعه و افزایش ظرفیت این پروژه،  پس از انجام اصلاحات و تغییرات مورد نیاز 2 دستگاه ترانسفورماتور 30 مگاولت آمپر در پست فوق نصب، تست و راه اندازی خواهند شد و ظرفیت توان الکتریکی در پست به میزان 100 درصد افزایش خواهد یافت.

 خبرنگاران رسانه‌های جمعی از نزدیک از مراحل اجرای پروژه توسعه پست 63/20 کیلوولت شهید رحیم آبادی کلاچای بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز