خبرگزاری کار ایران

در کرج انجام شد؛

ثبت ۳۸ فقره سرقت تلفن همراه در پرونده سارقان زورگیر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۴ نفر سارق زورگیر که اقدام به ۳۸ فقره سرقت تلفن همراه در مناطق مختلف شهر کرج کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ پیمان گودرزی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت پشت سر هم با شیوه زورگیری در منطقه مهرشهر کرج،  تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری ۲۲ برای شناسایی سارقان تشکیل شد.

وی افزود:  با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی یک باند ۴ نفره سرقت در این خصوص شناسایی شد که با ردگیری مخفیگاه متهمان، همه آنها در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری با مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود ندیده و به ۳۸ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه زورگیری اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، در خصوص نحوه سرقت متهمان گفت: این افراد با کمین در مناطق خلوت و کم تردد تلفن همراه‌ سوژه‌های خود را با تهدید سلاح سرد سرقت کرده و متواری می‌شدند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوک در محیط پیرامونی خود حتماً موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز