خبرگزاری کار ایران

از امروز ۲۴ مرداد تا ۵ شهریورماه؛

محدودیت های ترافیکی همزمان با موج پنجم کرونا اعمال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۰۶

عهده دار مسئولیت پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس البرز با اشاره به موج پنجم کرونا و شیوع بیماری گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12:00 یکشنبه مورخه ۲۴ مرداد تا روز جمعه ۵ شهریورماه اعمال خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ حمداله رحمتی پور در ارتباط با محدودیت های ترافیکی اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12:00 امروز یکشنبه مورخه ۲۴ مرداد تا روز جمعه ۵ شهریورماه اعمال خواهد شد و در مبادی ورودی و خروجی، عوامل پلیس راهور مستقر هستند و از خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیر بومی ممانعت خواهند کرد.

 وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه پلاک شخصی که مرتکب تخلف تردد در شهر‌های قرمز شوند برابر قانون یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان از طریق سامانه های هوشمند و تیم های محسوس و نامحسوس اعمال قانون خواهند شد.

وی بیان داشت: تردد شبانه نیز از ساعت  ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است رانندگانی که قانون را رعایت نکنند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ رحمتی پور گفت: تردد وسایل نقلیه عمومی حامل بار و مسافر و وسایل نقلیه امدادی و خدماتی مجاز است و خودرو‌های غیر بومی نیز که در شهر‌های مقصد حضور دارند بایستی ظرف ۲۴ ساعت آینده این شهر‌ها را ترک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز