خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم:

برای فرهنگ‌سازی زیست محیطی در میان بانوان برنامه ریزی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۷۸۵

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم، گفت: باید برای فرهنگسازی زیست محیطی در میان بانوان برنامه ریزی شود.

به گزارش ایلنا از قم، زینب عبداللهی در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: مردمی سازی و استفاده حداکثری از حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم، موضوع بسیار مهمی است که به ویژه در عرصه حفاظت از طبیعت و محیط زیست باید مورد توجه قرار بگیرد. 

وی با بیان اینکه بانوان در ابعاد مختلف نقش بسیار مهم و مؤثری در حفظ و حراست از محیط زیست دارند، بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در این حوزه تأکید کرد و گفت: باید برای آگاهی بخشی و فرهنگسازی زیست محیطی در میان بانوان به ویژه کارمندان و مبلغان برنامه ریزی دقیق انجام شود. 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به برخی برنامه‌های قابل اجرا با اهداف زیست محیطی در استان، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی ویژه بانوان در قالب‌های گوناگون و با هدف تبیین و ترویج مسائل زیست محیطی باید در اولویت قرار بگیرد.

محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست در شرع و قانون و اخلاق، خواستار توجه حداکثری همه مردم و مسئولان به این حوزه خطیر و حساس شد و گفت: بدون تردید بانوان با توجه به نقش‌های فردی و اجتماعی که برعهده دارند، در حفاظت و پاسداری از محیط زیست بسیار تأثیرگذار و نقش آفرین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز