خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

رویداد عظیم اربعین در قزوین به صورت مردمی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۳۷

استاندار قزوین گفت: دولت و مجموعه حاکمیت تسهیل‌گر مجموعه بزرگ مردمی اربعین است و این رویداد عظیم باید به صورت کاملا مردمی برگزار شود.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در ستاد مرکزی اربعین استان قزوین گفت: استان قزوین در سال گذشته در حوزه مردمی سازی اجرای فرآیند پرافتخار اربعین جزء برترین استان‌های کشور بوده و امسال هم همین رویکرد ادامه خواهد داشت.

استاندار قزوین ادامه داد: اربعین رفراندومی از بیان عشق و محبت به ساحت پرنور اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) است و تا زمانی که پرچم امام حسین (ع) در این کشور به اهتزاز در می‌آید نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به هدف مطلوب اصابت نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه نمایش شور و شعور حسینی از محرم آغاز و تبلور نهایی آن در اربعین خواهد بود، اضافه کرد: استان قزوین در حوزه مناسبت‌های مرتبط با عزادارای از حیث عمق و معنای موجود و در شکل و نحوه اجرا جزء استان‌های شاخص است که همین منوال باید در اربعین هم ساری و جاری شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: مجموعه‌های حاکمیتی در اربعین پای کار هستند و اربعین را بستری برای ارتقاء فرهنگ و معنویت در جامعه تلقی می‌کنند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت ۱۰ روزه عزاداری سیدالشهدا برای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده و ارائه برنامه ریزی‌ها برای امسال و همچنین مشورت گیری از عاشقان سیدالشهدا و استماع انتظارات و پیشنهادات آن‌ها از دیگر موضوعاتی است که باید از سوی ستاد اربعین پیگیری شود

اعلایی گفت: در جهت ساماندهی مناسب‌تر اربعین و خدمات رسانی بهتر می‌توان از ظرفیت‌های قابل ارائه در بستر الکترونیک هم استفاده کرد و در این خصوص هم برنامه ریزی لازم باید صورت گیرد تا مردم راحت‌تر بتوانند از خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز