خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار لرستان:

مهمترین رویکرد وزارت کار حمایت از تشکل‌های کارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۶۲۲

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مهمترین رسالت مهم و اساسی وزارت کار حمایت از تشکل‌های کارگری و گسترش آنها به منظور هماهنگی بیشتر نیروی کار و واحدهای اقتصادی در بهره‌وری و تولید است.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا در دیدار هیئت مدیره  کانون هماهنگی شورهای اسلامی کار استان گفت: تشکل‌های کارگری به واسطه ارتباط مستقیم با کارگر و کارفرمایان در بنگاه‌های تولیدی با جلوگیری از موانع و مشکلات نقش مهمی در تولید دارند و یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین شرکای اجتماعی وزارت کار تشکل‌های کارگری هستند که امسال برای مهار تورم و رشد تولید می‌توانند زمینه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را فراهم کنند.

وی به تعامل و همکاری بیشتر شورهای اسلامی کار و تشکل‌های کارگری با کارفرمایان و واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: تشکیلات کارگری و کارفرمایی به عنوان بازوان دولت با یک روحیه سه جانبه گرایی می‌تواند در توسعه کار و تولید تاثیر گذار باشد و وضعیت موجود اقتصادی را بهبود ببخشد.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه با سه جانبه گرایی، تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و دولت و هم‌فکری و تعامل با یکدیگر  می‌توان عمده مشکلات واحدهای تولیدی را  رفع کنیم اظهار داشت: نیازمند همراهی و هم‌فکری تمامی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی هستیم تا در  مسیر صحیح و درست قطعاً در رفع موانع و مشکلات موفق خواهیم شد.

در ابتدای این دیدار اعضای هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار لرستان به برخی مسائل و مشکلات تشکل‌های کارگری استان پرداختند و نقطه نظرات خود را برای همکاری و تعامل بیشتر با این اداره کل در جهت رونق تولید و کاهش مشکلات کارگری مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز