خبرگزاری کار ایران

نفرات برتر نهمین جشنواره رسانه‌های قزوین معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۰۴۵

نفرات برگزیده نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین در بخش‌های مختلف معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین پس از بررسی ۶۰۰ اثر ارسالی و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

خبر، گزارش و تحلیل، عکس و گزارش تصویری، مصاحبه، کلیپ و ویدئوهای خبری، سرمقاله و یادداشت، تیتر و بخش ویژه بلاگرها بخش‌های این جشنواره بود.

در ابتدا از علی علیمحمدی به عنوان پیشکسوت رسانه تقدیر شد.

در بخش تیتر، محمد بحرانی از روزنامه ولایت؛ در بخش عکس و گزارش تصویری، امین رحمانی از صدا و سیمای قزوین؛ در بخش کلیپ و ویدئوهای خبری، علی خدابنده؛ در گزارش و تحلیل، حیدر ولی زاده از پیام شهر قزوین؛ در بخش مصاحبه رومینا اسماعیل‌پور از روزنامه ولایت؛ در بخش سرمقاله و یادداشت، سید عبدالله قریشی از امید البرز به عنوان نفرات اول برگزیده شدند. 

در بخش خبر هیچ اثری شایسته رتبه‌های اول تا سوم نشد.

در بخش فعالان فضای مجازی پارسا عابدی‌ها و مرتضی رحمانی به طور مشترک به عنوان نفرات دوم انتخاب شدند؛ این بخش هم نفر اول نداشت.

در بخش تیتر محمدرضا مقدم از روزنامه ولایت و امیرعلی رضایی نفرات دوم و سوم شدند.

در بخش عکس و گزارش تصویری علیرضا نصری از خبرگزاری ایلنا و محمدجواد امینی از مهر نفرات دوم و سوم شدند.

در بخش کلیپ و ویدئوهای خبری ابوالفضل سلیمی و امیرحسین نصرت‌پور از متنا نفرات دوم و سوم شدند.

در بخش گزارش و تحلیل آرزو یالکه سلخوری از روزنانه ولایت و حبیب هوشیار از امید البرز دوم و سوم شدند.

در بخش مصاحبه آرزو یالکه سلخوری، معصومه امینی و فریبا قاسمی از خبرگزاری دانشجویان ایران نفرات دوم و سوم شدند.

در بخش سرمقاله و یادداشت ولی الله حسین‌زاده از ولایت و سیده فاطمه قریشی از امید البرز و وحید حاج سعیدی از ولایت نفرات دوم و سوم شدند.

در بخش ویژه فعالان فضای مجازی عرفان زارع‌پور نفر سوم شد.

تعدادی از خبرنگاران هم به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند که ایلیا بیگی عکاس ایلنا و پایگاه خبری تیتر قزوین هم ازجمله آن‌ها بود.

تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، امیدبخشی، تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی، زن و خانواده، جمعیت و فرزندآوری، جنگ رسانه‌ای و شناختی، نشاط اجتماعی، جهاد تبیین، بحران آب و خشکسالی، آلودگی هوا، دشت قزوین، باغستان‌های سنتی قزوین، مدیریت شهری، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جمله محورهای این جشنواره بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز