خبرگزاری کار ایران

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۲۵۹

معاون فرهنگ و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین 21 تیر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمدحسین طاهری گفت: اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالین فضای مجازی چهارشنبه /۲۱ تیرماه/ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگ و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: بیش از ۶۰۰ اثر در بخش‌های خبر، گزارش و تحلیل، عکس و گزارش تصویری، مصاحبه، کلیپ و ویدئوهای خبری، سرمقاله و یادداشت، تیتر و بخش ویژه بلاگرها به بخش مسابقه راه یافته بودند.

وی عنوان کرد: هم افزایی ظرفیت‌های رسانه‌ای، بررسی استان در رسانه‌های خبری و ارائه راهکارهای مناسب، بیان ظرفیت‌ها و جریان سازی رسانه‌ای به منظور ایجاد ارتباط مؤثر میان مردم و مسئولان برای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال و ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه نگاری حرفه‌ای از جمله اهداف این جشنواره بود.

این مسئول ادامه داد: تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، امیدبخشی، تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی، زن و خانواده، جمعیت و فرزندآوری، جنگ رسانه‌ای و شناختی، نشاط اجتماعی، جهاد تبیین، بحران آب و خشکسالی، آلودگی هوا، دشت قزوین، باغستان‌های سنتی قزوین، مدیریت شهری، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جمله محورهای این جشنواره بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز