خبرگزاری کار ایران

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

سامانه خرید از کتابفروشی‌ها راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۴۲

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از راه‌اندازی سامانه خرید از کتابفروشی‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین طاهری با اشاره به راه‌اندازی سامانه خرید از کتابفروشی‌ها گفت: این سامانه به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و همچنین فراهم کردن امکان دسترسی آسان برای عموم جامعه جهت خرید محصولات فرهنگی با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی توسط خانه کتاب طراحی و راه‌اندازی شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: علاقمندان به حوزه کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سامانه c.ketab.ir ضمن انجام فرآیند ثبت نام، کتب مورد علاقه خود را از کتابفروشی‌های عضو در سامانه خرید کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند با استفاده از کد ملی و سیم کارت تلفن همراه به نام خود، از یک میلیون ریال یارانه خرید کتاب بهره‌مند شوند؛ ضمن اینکه خریداران برای ارسال هر بسته پستی از نقاط مختلف کشور تنها ۸ هزار تومان هزینه پرداخت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به فراهم شدن امکان فروش حضوری از کتابفروشی‌های عضو در سامانه گفت: با هماهنگی صورت گرفته دوستداران کتاب و کتابخوانی از تاریخ ششم تا دهم اسفندماه با مراجعه حضوری به کتابفروشی‌های عضو در سامانه و ارائه کد ملی در سامانه مذکور، کتاب مورد نظر خود را به صورت حضوری تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز