خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد استان عنوان کرد؛

مشارکت 150 نوجوان قزوینی در جام ملی قهرمانی بازی‌های ویدئویی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۳۰

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بیش از ۱۵۰ نوجوان قزوینی در هفتمین جام ملی قهرمانی بازی‌های ویدئویی مشارکت داشتند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین طاهری با اعلام این خبر گفت: هفتمین جام ملی قهرمانی بازی‌های ویدیویی به مناسبت رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حال پیگیری است.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اختتامیه این رقابت‌ها هفتم آذر ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های مقدماتی این مسابقات برگزار شده و روز دوشنبه شاهد برگزاری بازی‌های رده بندی و نهایی خواهیم بود،افزود: در کنار این رقابت‌ها که با هدف ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان دنبال شده است، یک رخداد نمایشگاهی نیز برگزار می‌شود و در آن غرفه‌هایی برای بازی ایکس باکس، بازی‌های رومیزی و حرکتی و دوره سواد رسانه، تجربه بازی ساز و اکران فیلم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دختران علاقه‌مند از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و پسران علاقه‌مند از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ امکان بازدید از این نمایشگاه را دارند.

این مسئول عنوان کرد: این رخداد با همکاری و مشارکت بنیاد بازی‌های رایانه‌ای، اداره کل تبلیغات اسلامی، شورا و شهرداری قزوین، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان قزوین با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز