خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

دسته‌بندی‌های سیاسی در خبر فاقد اصالت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۰۱۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر اخلاق محوری عنوان کرد: تقید به شرع و تعهد به اخلاق در رسانه اصالت دارد و دسته بندی‌های سیاسی فاقد اصالت است و مانع توسعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین عصر امروز با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد.

۶۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده بود که از نفرات برتر بخش‌های مختلف تجلیل شد.

محمدحسین فائزی با اشاره به اینکه جشنواره نهم به رویداد تبدیل شد، گفت: یکی از مسایل اولویت‌دار رسانه‌ها تعامل با روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های اجرایی است که در خلال این جشنواره چند جلسه در این راستا و با نگاه حل مساله برگزار شد و ظهر امروز بخشی از اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی‌ها جلسه هم‌اندیشی داشتند.

در جلسه ظهر امروز، ۵۰ موضوع با عنوان تعامل رسانه و روابط عمومی‌ها احصاء شد؛ البته این جلسات ادامه دار خواهد بود. 

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین آثار ارسالی از زمان جشنواره هفتم که پنج سال از آن می‌گذرد تا جشنواره نهم که امروز اختتامیه آن است، پنج برابر شده و از ۱۰۰ تا ۱۲۰ اثر به ۶۰۳ اثر رسید و گزارش و تحلیل با ۱۵۰ مورد بیشترین میزان مشارکت را به خود اختصاص داده است.

باتوجه به اهمیت فضای مجازی در این دوره از جشنواره برای نخستین بار از بلاگرها و فعالان مجازی هم دعوت شد؛ البته به گفته فائزی صرفا ۱۸ اثر در این حوزه ارسال و ۳ اثر برگزیده شدند و امید است که آغازی برای سال‌های آینده باشد.

خبر، گزارش و تحلیل، عکس و گزارش تصویری، مصاحبه، کلیپ و ویدئوهای خبری، سرمقاله و یادداشت، تیتر و بخش ویژه بلاگرها بخش‌های این جشنواره بود.

درحالی که هشتیمین جشنواره رسانه‌های استان در خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحبت‌های خود اشاره‌ای به آن نداشت و به دوره هفتم به عنوان جشنواره پیشین اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز