خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش آموزش و پرورش فارس خبرداد؛

جذب کم سابقه ۷ هزار نیرو طی سال‌جاری در آموزش و پرورش فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۸۷۸

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: علاوه برجذب آموزگاران فرآیند جذب دبیران، مربیان پرورشی، دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، ایثارگران و... را در تابستان امسال خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، مجید زارعی در نشست تخصصی ارزیابان بخش مصاحبه و گزینش عمومی پذیرفته شدگان ماده ۲۸ پروژه استخدامی آموزگاران افزود: در مجموع حدود ۷ هزار نفر جذب آموزش و پرورش فارس می‌شوند که این آمار کم سابقه و از بزرگترین خدمات دولت مردمی سیزدهم در این استان به شمار می‌رود.

 وی اظهار کرد: در فرآیند پروژه استخدامی آموزگاران سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۹۸۷ نفر سهمیه به استان فارس تخصیص یافت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: علاوه برجذب آموزگاران فرآیند جذب دبیران، مربیان پرورشی، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، ایثارگران و... را در تابستان امسال خواهیم داشت و در مجموع حدود ۷ هزار نفر جذب آموزش و پرورش فارس می‌شوند که این آمار کم سابقه و از بزرگترین خدمات دولت مردمی سیزدهم در این استان به شمار می‌رود.

زارعی تصریح کرد: حجم گزینش و به کارگیری ۷ هزار نیرو در آموزش و پرورش فارس در فرصت کم و تا قبل از مهرماه کاری سنگین و‌ مهم است. 

وی ادامه داد: استان فارس از روز اول فرآیند گزینش‌ها، کانون‌های ارزیابی‌اش فعال و به‌رغم دشواری‌ها، روند ارزیابی همچنان ادامه یافت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: به رغم نداشتن تجربه در این روش گزینش، با تأمین تجهیزات الکترونیکی تلاش کردیم مشکلات کانون‌های ارزیابی به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: آغاز به موقع فرآیند ارزیابی، مشکلات حوزه ارزیابی را کاهش خواهد داد لذا تلاش همکاران ما در اداره کل، در راستای تقویت زیرساخت‌های لازم برای اجرای دقیق روند گرینش‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز