خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اقبالیه:

اتباع غیرمجاز عامل ناراحتی و مشکل برای مردم شهر اقبالیه شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۰۳۶

عضو شورای شهر اقبالیه گفت: اتباع غیرمجاز مشکلی است که به عامل ناراحتی مردم اقبالیه تبدیل شده، حدود ۱۵ هزار نفر و شاید بیشتر از آن اتباع کشور افغانستان را داریم و دانش‌آموزان بسیاری هستند که نمی‌توانند تحصیل کنند چون هویت و کارت آمایش ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود ملایی در نشست خبری که در سالن جلسات شهرداری اقبالیه برگزار شد، گفت: شهرداری موفق است که با شورا تعامل داشته باشد و اقدامات و پیشرفت صورت گرفته در یک سال گذشته نشان دهنده این تعامل است.

این عضو شورای شهر اقبالیه ادامه داد: اعضای شورا زمینه پیشرفت را برای شهردار ایجاد کردند که جای تقدیر است.

خزانه دار شورای شهر اقبالیه عنوان کرد: شهردار این شهر در سطح استان الگو است و امیدواریم شهردار نمونه کشور شود، زیرا با تلاش‌های صورت گرفته این استحقاق را دارد.

وی با اشاره به حضور اتباع در اقبالیه گفت: مردم از حضور اتباع ناراحت نیستند و این ناراحتی به خاطر اتباع غیرمجاز است، تعداد اتباع مجاز اندک و شاید اندازه سهم این شهر باشد؛ زیرا  استان‌های خاص برای حضور این افراد در نظر گرفته شده‌اند، آن‌ها خواهران و برادران و میهمانان ما هستند.

ملایی ادامه داد: نانوایی هم از مشکلاتی است که باعث ناراحتی می‌شود که باید به گوش مسئولین استانی برسد، همچنین حوزه بهداشت هم از نیازهای مردم این شهر است.

وی گفت: مستقر بودن دفتر نماینده آموزش و پرورش از موارد مهم استان است، وجود رابط مشکلی را حل نمی‌کند و باید، دفتر مستقر داشته باشیم تا مشکلات توسط مردم مطرح و بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز